Joe Biden joins TikTok to reach younger voters

Joe Biden a TikTokon, hogy elérje a fiatal választókat

A Biden-kampány elindított egy TikTok fiókot abból a célból, hogy elérje a fiatalabb választókat.

Az elnök első videóját, amelyet még a Super Bowl éjjelén tettek közzé, olyan kérdésekre válaszolt, mint „Jason Kelce vagy Travis Kelce”, „játékok vagy reklámok”, és „Trump vagy Biden”. Az utóbbira adott válaszát bizonyára Ön is kitalálja. A videó, amely 4,2 millió megtekintést ért el, egyszerűen így volt feliratozva: „lol hey guys”.

Joe Biden egy TikTok képernyőfotón, két fényképpel az elnökről és Donald Trumpról alatta.


Kép forrása: TikTok / @bidenhq.

Biden újraválasztási kampánya van jelen a TikTokon annak ellenére, hogy vívott már harcot az alkalmazással, amelyet a Kínában székelő Bytedance vállalat birtokol. Tavaly márciusban a Biden-adminisztráció arra szólította fel a TikTokot, hogy szakítson kapcsolatát anyavállalatával, ellenkező esetben az alkalmazás teljes betiltásával néz majd szembe az országban.

Az amerikai szövetségi ügynökségek tavaly minden kormánytisztviselőt arra utasítottak, hogy távolítsák el a TikTokot szakmai eszközeikről. Számos ismert demokrata rendelkezik aktív TikTok fiókokkal, ahol politikai tartalmakat tesznek közzé, köztük Alexandria Ocasio-Cortez és Cory Booker.

Az elnök kampánytanácsadói az Axiosnak elmondták, hogy az idei választásra való felkészülés során igyekeznek üzenetüket minél több platformon és csatornán keresztül eljuttatni.

„Egy olyan médiaökoszisztémában, ami széttagoltabb és személyre szabottabb, mint valaha, még fontosabb, hogy üzenetünket minden lehetséges csatornán és platformon megosszuk,” mondták. A tanácsadók hozzátették, hogy egy „kifinomult biztonsági protokollt alkalmaznak a biztonság biztosítása érdekében”.

A kampány a közösségi médiára és a mémekre is nagy hangsúlyt fektet, megosztott egy Super Bowl-témájú bejegyzést is, amely a játékkal, Taylor Swifftel és Biden újraválasztási kampányával kapcsolatos szélsőjobboldali összeesküvés-elméletekre utal. Olyan platformokon, mint a TikTok, kétségtelenül eléri a fiatal választókat: az amerikai tinédzserek 63 százaléka mondja, hogy használják az alkalmazást.

Az, hogy a közösségi média platformok hogyan védik meg a világszerte megtartott választások integritását idén, valószínűleg tárgyalás és vita tárgya lesz. A TikTok világossá tette, hogy nem fogadnak el fizetett politikai hirdetéseket, azonban bebizonyosodott, hogy a választókkal kapcsolatos félretájékoztató információk terjednek az alkalmazáson. A TikTok és a Meta is kidolgozták terveiket az ilyen típusú dezinformáció elleni küzdelemre, azonban csak az idő fogja eldönteni.