Most creators making six figures have less than 1 million followers, new study finds

Egy új tanulmány szerint a hat számjegyű bevételt elérő alkotók többsége kevesebb, mint 1 millió követővel rendelkezik.

Egy új tanulmány friss betekintést nyújt abba, hogyan keresnek pénzt az influencerek és hogy változhat a tartalomgyártók gazdasága 2024-re. A „State of Creators,” című jelentés 2000 tartalomgyártó üzleti stratégiáját vizsgálja, akik évente több mint 100 000 dollárt keresnek a közösségi médiában történő posztolással.

A tanulmányt a Kajabi végezte, egy olyan platform, amely segít a tartalomgyártóknak digitalizálni tartalmakat, mint például kurzusokat és podcastokat értékesíteni, és a cég nem tárja fel, hogy saját tartalomgyártó ügyfeleit vonták-e be a felmérésbe. Azonban a tanulmány eredményei támogatják azt az elképzelést, hogy a digitális tartalom az egyik legbiztosabb módja annak, hogy a tartalomgyártók pénzt keressenek. Összeszedtük a jelentés legérdekesebb megállapításait.

A jövedelem diverzifikációja a leggyorsabb út a 100 ezer dollár megszerzéséhez

A megkérdezett tartalomgyártók 75 százaléka mondta, hogy több bevételi forrásra volt szükségük a pénzügyi sikerhez, ami azt jelenti, hogy nem csupán a közösségi média platformok kifizetéseire támaszkodnak a megélhetéshez. Amikor arra a kérdésre válaszoltak, hogy mely digitális termékekből szerezték a legtöbb pénzt az elmúlt évben, a legnépszerűbb válaszok az online kurzusok, digitális letöltések, előfizetések vagy tagságok, és az online tanácsadás vagy coaching voltak.

95 százaléka a hat számjegyű bevételt elérő tartalomgyártóknak kevesebb mint 1 millió követője van

A legjobban kereső tartalomgyártók esetében több követő nem egyenlő több jövedelemmel. Csak 5 százalékuknak van több mint 1 millió követője, és 25 százalékuknak kevesebb mint 10 000.

Ez a megállapítás azt sugallja, hogy a diverzifikált jövedelemforrások megfelelő monetizációja azt jelenti, hogy nem kell közösségi média sztárnak lenni ahhoz, hogy pénzt keress belőle.

46 százaléka a legjobban kereső tartalomgyártóknak belépne egy szakszervezetbe

A szakszervezetek különösen hasznosak lehetnek a magas jövedelmű tartalomgyártók megélhetésének védelmében, akik azt mondják, hogy 2024-ben a két legnagyobb aggodalmat az infláció hatása és a platformok volatilitása jelentik. A tartalomgyártók sebezhetőek az algoritmus változásai és a fiókfelfüggesztések miatt, amelyek teljes üzleti modelljüket felforgathatják, és egy szakszervezet segíthet tagjainak tárgyalni a tisztességes fizetésről, a platform szabályzatairól, a tartalomjogokról és egyebekről.

A Kajabi továbbá arról számol be, hogy a hat számjegyű jövedelemmel rendelkező tartalomgyártók nagyobb valószínűséggel keresik azokat a munkáltatói normákat és védelmeket, amelyeket egy szakszervezet nyújthatna.

A legjobban kereső tartalomgyártók kétszer annyit használnak mesterséges intelligenciát, mint mások

A mesterséges intelligencia generatív eszköz, így nem meglepő, hogy a tartalomgyártók 29 százaléka mondja, hogy mindennap használja, további 43 százalék pedig hetente. Az technológiának hatalmas előnyei vannak a tartalomgyártók számára, akik közül 73 százalék hiszi, hogy 2024-ben segíteni fog nekik több mint 26 órát megspórolni a munkából hetente. És 56 százalékuk gondolja, hogy az MI eszközök lesznek az egyik legjobb módja a kiégés csökkentésének 2024-ben.