2016. január 06. szerda, 20:58
Globális együttműködésbe kezdett az LG és a Netflix annak érdekében, hogy elősegítse a Netflix on-demand streaming videószolgáltatásának elterjedését azokon a piacokon kívül is, ahol a világ legnagyobb internetes videótékája már most is jelen van (Amerika, Nyugat-Európa, Ausztrália, Új-Zéland és Japán). A terjeszkedésnek köszönhetően jelentős méretű, a legmagasabb képminőséget nyújtó – egyebek között 4K HDR formátumban készített eredeti tévésorozatokat is tartalmazó – műsortár jön létre, amivel további ázsiai, közel-keleti és európai piacokat vesznek célba…
A Netflix választása állítólag azért esett az LG-re, mint vezető globális üzleti partnerre, mert a koreai gyártó okostelevíziói – közöttük az új 4K HDR OLED TV modellek – kiemelkedő teljesítménnyel és kiváló képminőséggel teszik még teljesebbé a Netflix által nyújtott tartalmak vizuális élményét. Az LG és a Netflix mindemellett egy előrefizetős Netflix előfizetési konstrukción is együtt dolgozik.
A Netflix elismert eredeti alkotásai között olyan népszerű sorozatok is megtalálhatók, mint a Marvel-univerzumba tartozó Daredevil, az Orange is the New Black, vagy a Sense8. (A CES 2016 szórakoztató elektronikai szakkiállítás látogatói az LG standján a Netflix népszerű Daredevil sorozatának különleges, 4K-Dolby Vision-HDR változatát is megtekinthették.) A társaság tervei között szerepel az is, hogy előfizetői számára globálisan elérhetővé teszi a HDR formátumú Marco Polo tévésorozatot.
Kapcsolódó cikkek:
4K HDR-képes LG OLED TV-k a CES 2016 show-n
LG Super UHD TV-k HDR képvisszaadással
A CES 2016 kiállításon debütál az LG webOS 3.0 okostévé rendszere